Vai veikala pārdevējs ir varonis vai vergs?
Patreiz krīzes laika veikalu tīklu vadības sauc savus darbiniekus par varoņiem!
Bet kā ir patiesībā?
Vai vadība rūpējas par saviem darbiniekiem,vai maksā kartīgi un atbilstoši paveiktam darbam,vai novērtē savus darbiniekus?
Ko saka paši pardevēji?
Igaunijas veikalos tik spoži nemaz nav.
"Кассиры супермаркетов: мы не герои, а рабы
https://m.rus.delfi.ee/estonia/article.php?id=89764631#cxrecs_s
Komentāri (4)
Saukt var visādi, bet derētu arī maksāt pienācīgas algas!
Tas ir smags, apnicīgs un vienmuļš darbs, kas tiek atalgots ar kapeikām!
Sist uz pleca un teikt - zehr gut Arbeiter, ir vieglāk, nekā normālu algu maksāt.
Un ko paši Ventspils veikalu pārdevēji domā???
Ziniet, ir nācies saskarties ar dažādiem veikalu īpašniekiem.
Ir redzēts dažs vakarskolu pabeidzis bleķinieks, kas savus darbiniekus īsti par cilvēkiem uzskatījis nav, un ir redzēti arī tādi, ar kuriem vēl pēc daudziem gadiem ir patīkami satikties un pārmīt dažus vārdus.
Atcerieties, ka pārdevējs nav direktors un nav galvenais grāmatvedis. Tas ir samērā mazatalgots un neprestižs darbs, jo katrs (!) pircējs ir tiesīgs atbilstoši savam intelekta līmenim justies un attiekties pret pārdevēju kā kungs. Ja vēlējāties labāk apmaksātu darbu, vajadzēja mācīties un censties savas karjeras labā.
Visa šī muldēšana par varonību ir apmēram tas pats, kas plaukšķināt aplausus mediķiem par viņu darbu, bet kategoriski atteikties viņiem paaugstināt algas pēc iepriekšnolemtā apjoma.
Esiet kā pircēji pieklājīgi un abpusēju cieņu ievērojoši, - vismaz tik daudz jūs kā sabiedrība varat dot šiem cilvēkiem.